bussines tree

Το πρόγραμμα κατάρτισης με τίτλο «ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΠΩΛΗΤΗΣ» στην ΠΕ Ημαθίας προσβλέπει στην κατάρτιση 20 απασχολούμενων,  απόφοιτων τουλάχιστον Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα κατάρτισης είναι διάρκειας 52 ωρών (35 ώρες θεωρία και 17 ώρες πρακτική άσκηση) συμπεριλαμβανομένης Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Πιστοποίησης προσόντων για τους ωφελούμενους.

Σκοπός του προγράμματος: 

 Σκοπός του προγράμματος είναι η ενίσχυση των τυπικών προσόντων των απασχολούμενων ωφελουμένων, η επέκταση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων τους και η απόκτηση γνώσεων σχετικά με τη θέση εργασίας  του εξωτερικού πωλητή, ώστε να αναβαθμίσουν τα προσόντα τους, να αποκτήσουν ανταγωνιστικότητα στην αγορά εργασίας κατέχοντας πιστοποίηση προσόντων.

Οι ωφελούμενοι θα αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με τα προϊόντα, τις τάσεις και ανάγκες της αγοράς, τις στρατηγικές προώθησης προϊόντων, την διατήρηση και αύξηση των πελατών, την παρουσίαση των προϊόντων, προσφορών, τιμολογιακής πολιτικής, τον έλεγχο των λογαριασμών και πελατολογίου, τη συνεργασία με άλλα τμήματα της επιχείρησης σχετικά με τη στρατηγική πωλήσεων και μάρκετινγκ, την επίλυση προβλημάτων και συγκρούσεων, καθώς και γνώσεις για την υγιεινή - ασφάλεια και την αποτελεσματικότερη παρουσίαση των προσόντων τους στην αγορά εργασίας κατόπιν συμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού. Οι ωφελούμενοιθα οδηγηθούν σε Πιστοποίηση προσόντων.

Η προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, ως αποτέλεσμα της παραγωγικής ή εμπορικής - εισαγωγικής διαδικασίας μιας επιχείρησης, σχετίζεται άμεσα με τη λειτουργία των πωλήσεων που επάξια εκπροσωπείται από τον Εξωτερικό Πωλητή.

Ο Εξωτερικός Πωλητής αναλαμβάνει το έργο της προώθησης των προϊόντων και της επιχειρηματολογίας  αναφορικά με τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα - οφέλη του προϊόντος με απόλυτο στόχο τη σωστή και ολοκληρωμένη πώληση του. Είναι ο σημαντικός συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην επιχείρηση που εκπροσωπεί και στον πελάτη. Είναι εκείνος που «εξαντλεί» την στρατηγική διατήρησης, ανάπτυξης και μεγιστοποίησης των αποτελεσμάτων πωλήσεων.

 Υποδιαιρέσεις εκπαιδευτικών ενοτήτων

 Η κατάρτιση των ωφελουμένων θα ολοκληρωθεί σε 52 ώρες και θα υλοποιηθεί από εκπαιδευτές - ειδικούς του αντικειμένου.

Οι 35 ώρες αποτελούν το θεωρητικό μέρος της εκπαίδευσης ενώ οι υπόλοιπες 17 ώρες αποτελούν την πρακτική άσκηση του προγράμματος. Το θεωρητικό μέρος του προγράμματος περιλαμβάνει τρεις (3) βασικές θεματικές ενότητες και μία (1) θεματική ενότητα οριζόντιων δεξιοτήτων, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, που αφενός να συνδέονται μεταξύ τους και αφετέρου να επιτυγχάνεται η συνάφεια του περιεχομένου τους με τα εκπαιδευτικά αντικείμενα και τους στόχους της κάθε ενότητας.

Η πρακτική άσκηση θα υλοποιηθεί με μελέτες περίπτωσης (case study) θεματολογίας σχετικής με το αντικείμενο κατάρτισης.

Οι εκπαιδευτικές ενότητες καλύπτουν το αντικείμενο της κατάρτισης και στοχεύουν στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων απαραίτητων για την απόκτηση δεξιοτήτων στο χώρο των πωλήσεων και θα οδηγήσουν τους ωφελούμενους σε πιστοποίηση προσόντων.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει  την παροχή Συμβουλευτικής Επαγγελματικού προσανατολισμού με 3 ατομικές συνεδρίες για κάθε ωφελούμενο, για τη διερεύνηση αναγκών, τον προσωπικό και επαγγελματικό προσανατολισμό και την κατάρτιση ατομικού σχεδίου δράσης.

 Βασικές Θεματικές Ενότητες

 1.    Διερεύνηση του πελατολογίου και προγραμματισμός πωλήσεων ( 10 ώρες)

2.    Υλοποίηση της διαδικασίας πώλησης ( 10 ώρες)

3.    Έλεγχος κίνησης του πελατολογίου και παροχή feedback στην επιχείρηση (10 ώρες)

                                                                     Θεματική  Ενότητα Οριζόντιων Δεξιοτήτων

4.  Υγιεινή και Ασφάλεια στην επιχείρηση (5 ώρες)

 Πρακτική Άσκηση

  Μελέτες Περίπτωσης (Case study) (17 ώρες)


ΕΠ-ΤΜ1-ΘΕ1-ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Αντώνης Μαζνέικος

ΕΠ-ΤΜ1-ΘΕ1-ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Ενότητα 1 : ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ (10 ώρες)

1.1  Έρευνα σχετικά με προϊόντα, τάσεις και ανάγκες της αγοράς

 1.2 Διατήρηση και διεύρυνση πελατολογίου της εταιρείας

1.3 Προγραμματισμός πωλήσεων




ΕΠ-ΤΜ1-ΘΕ2-ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
Μαρία Καραΐσκου

ΕΠ-ΤΜ1-ΘΕ2-ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

Ενότητα 2 : ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ (10 ώρες)

2.1 Παρουσίαση προϊόντων σε πελάτες

2.2  Διευθέτηση οικονομικών θεμάτων

2.3  Εξυπηρέτηση του πελάτη


ΕΠ-ΤΜ1-ΘΕ3-ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ FEEDBACK  ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Χρήστος Μπογάς

ΕΠ-ΤΜ1-ΘΕ3-ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ FEEDBACK ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Ενότητα 3:  ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ FEEDBACK  ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ (10 ώρες)

3.1 ‘Έλεγχος κίνησης των λογαριασμών και του πελατολογίου

3.2  Παροχή feedback στο αρμόδιο τμήμα της επιχείρησης

3.3 Ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα της εταιρίας σχετικά με θέματα στρατηγικής & σχεδιασμού   πωλήσεων


ΕΠ-ΤΜ1-ΘΕ4-ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Δημήτρης Καραγιαννίδης

ΕΠ-ΤΜ1-ΘΕ4-ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Ενότητα 4 : ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ (5 ώρες)

·        Νομοθεσία

·        Τεχνικός Ασφαλείας – Ιατρός Εργασίας

·        Επαγγελματικοί κίνδυνοι – Ταξινόμηση

ΕΠ-ΤΜ1-ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
Μαρία ΚαραΐσκουΑντώνης ΜαζνέικοςΝικολέτα Πεχλιβανίδου

ΕΠ-ΤΜ1-ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ  (17 ώρες)

Η Πρακτική Άσκηση θα πραγματοποιηθεί με Μελέτες Περίπτωσης (Case study) σχετικές με το γνωστικό υπόβαθρο των θεματικών ενοτήτων  με στόχο την εμπέδωση των αντικειμένων που έχουν ήδη οι καταρτιζόμενοι προσεγγίσει θεωρητικά.

Η Μελέτη περίπτωσης είναι ένας τρόπος συλλογής,  ανάλυσης δεδομένων και παρατηρήσεων μέσω της διερεύνησης ενός φαινομένου ή κατάστασης στο πραγματικό του περιβάλλον. Μέσα από αυτή ο καταρτιζόμενος μπορεί να ανακαλύψει, να περιγράψει, να ερμηνεύσει και να αιτιολογήσει την εργασιακή στάση ή επιχειρηματική δράση ενός ατόμου ή μιας ομάδας ατόμων και να αξιολογήσει τις επιμέρους ενέργειες και αποφάσεις.